-
Sieviētēm
Sieviētēm
JAUNUMI UN REKOMENDĀCIJAS
- JAUNUMI UN REKOMENDĀCIJAS
- Jaunumi
- Bestselleri
- Jasper Zionic
- Targhee
- Zionic NXT
Kategorija
- Kategorija
- Visas preces
- Iešļūcenes
- Sandales
- Sporta apavu
- Zābaki
- Visas preces
Darbība
- Darbība
- Pārgājieniem
- Pastaigām
- Brīvajam laikam
- Vīriešiem
VīriešiemJAUNUMI UN REKOMENDĀCIJAS
- JAUNUMI UN REKOMENDĀCIJAS
- Jaunumi
- Bestselleri
- Jasper
- Targhee
- KS86
Kategorija
Darbība
- Darbība
- Pārgājieniem
- Pastaigām
- Brīvajam laikam
- Bērniem
BērniemJAUNUMI UN REKOMENDĀCIJAS
- JAUNUMI UN REKOMENDĀCIJAS
- Jaunumi
- Bestselleri
- KNX
- Targhee
- Zionic Mid WP
Kategorija
- Kategorija
- Visas preces
- Zābaki
- Sandales
- Sporta apavu
- Visas preces
Darbība
- Darbība
- Pārgājieniem
- Pastaigām
- Spēlēm
Vecums
- Atlaides
- Outlet
Informācija par sīkdatnēm
Mūsu mājaslapā tiek izmantoti sīkfaili mājaslapas funkcionalitātei, mājaslapas veiktspējai, analītikai, personalizētam saturam un reklāmām. Noklikšķinot uz " ES PIEKRĪTU VISIEM SĪKDEKTAJIEM", jūs piekrītat šādai izmantošanai un informācijas kopīgošanai ar mūsu partneriem. Jūs varat uzzināt vairāk par mūsu sīkfailu lietošanu un partneriem, kā arī mainīt savu piekrišanu sadaļā Sīkdatņu politika.

Biežāk uzdotie jautājumi (BUJ)
Atgriešana un maiņa
► Kā es varu apmainīt iegādāto preci?
Preču apmaiņa nav iespējama. Lūdzu, atgrieziet preci un veiciet jaunu pasūtījumu vēlamajam produktam.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka atbilstošas preces var atgriezt BEZ MAKSAS 365 dienu laikā. Kā to izdarīt – lasiet šeit >>
► Kā atgriezt iegādātu vai brāķētu preci?
Ja iegādātā prece jums neder, to var atgriezt BEZ MAKSAS 365 dienu laikā no iegādes dienas. Precei jābūt nevalkātai un ar saglabātu oriģinālo izskatu.
Ražošanas defekta gadījumā aizpildiet atgriešanas veidlapu un kā iemeslu norādiet “brāķis”. Vairāk par preču atgriešanu šeit >>
SVARĪGI: Ja kopš pirkuma ir pagājušas vairāk nekā 365 dienas, atgriešanas veidlapu aizpildīt tiešsaistē vairs nebūs iespējams. Šādā gadījumā sazinieties ar mums >>
► Vēlos atgriezt vairākas preces no viena vai vairākiem pasūtījumiem. Vai varu tās nosūtīt vienā iepakojumā?
Jā, jūs varat atgriezt vairākas preces vienā iepakojumā – pat ja tās ir no dažādiem pasūtījumiem. Katrai precei atsevišķi aizpildiet atgriešanas veidlapu savā kontā. Pēc tam ievietojiet visas preces vienā sūtījumā un pielīmējiet vienu atgriešanas etiķeti.
Ja izvēlējāties atgriešanu caur Omniva, ievadiet jebkuru no e-pastā saņemtajiem atgriešanas kodiem pie pakomāta. Ja izvēlējāties atgriešanu caur Venipak, pakomāta ekrānā nospiediet "Nosūtīt sūtījumu", noskenējiet etiķeti un izvēlieties skapīša izmēru. Norādījumi un atgriešanas kodi tiek nosūtīti e-pastā pēc veidlapas aizpildīšanas. Vairāk par pasūtījuma atgriešanu varat uzzināt šeit >>
SVARĪGI: Precei jābūt oriģinālajā iepakojumā un papildus iesaiņotai piemērotā transporta iepakojumā!
► Es jau atgriezu preci. Kad saņemšu naudas atmaksu?
Nauda tiek atmaksāta ceturtdienās, 10 darba dienu laikā pēc preces saņemšanas. Par to jūs saņemsiet paziņojumu e-pastā.
Svarīgi: Tiek atmaksāta tikai preces vērtība. Ja pasūtījumā bija iekļauta piegādes maksa, tā netiek atmaksāta.
Tāpat, ja izvēlējāties samaksu ar skaidru naudu vai karti piegādes brīdī, 0,99 € COD (skaidras naudas piegādes) maksa netiek atmaksāta.
Piegāde un pasūtījumi
► Kā varu izsekot / pārbaudīt pasūtījuma statusu?
Pasūtījuma statusu varat pārbaudīt, ievadot pasūtījuma datus šeit >>
► Kādi ir piegādes veidi un termiņi?
Preces piegādājam 0–3 darba dienu laikā. Piegādes laiks atkarīgs no izvēlētā piegādes veida. Uzziniet vairāk par piegādi šeit >>
► Kādi ir apmaksas veidi?
Informāciju par pieejamajiem maksājumu veidiem atradīsiet šeit >>
► Vai var atcelt pasūtījumu?
Pasūtījumu atcelt nav iespējams. Ja pasūtījums vairs nav nepieciešams, vienkārši neizņemiet sūtījumu – tas tiks automātiski atgriezts, un nauda tiks atgriezta 10 darba dienu laikā pēc preces saņemšanas noliktavā.
► Kā nomainīt pasūtījuma informāciju?
Ja esat kļūdaini ievadījis tālruņa numuru vai adresi, lūdzu, pēc iespējas ātrāk sazinieties ar mums >>
► Vai prece var tikt piegādāta citai personai?
Pie pakomātiem – preces var izņemt jebkura persona ar īsziņā saņemto kodu.
Kurjerpiegādes gadījumā – jūs saņemsiet e-pastu no kurjerpasta ar saiti, kurā varēsiet mainīt piegādes datus.
Kad pasūtījums jau ir nosūtīts, piegādes datu maiņa var nebūt iespējama.
Izmēri un kopšana
► Kā pārliecināties, vai apavi atbilst izmēram?
Lai izvēlētos pareizo izmēru, produkta lapā nospiediet pogu “Izmēru tabula” – tur redzēsiet zolītes garumu cm. Iesakām vadīties pēc šiem datiem, jo dažādu zīmolu izmēri var atšķirties. Pirms valkāšanas ārpus mājas, pamēģiniet apavus iekštelpās. Ja šaubāties – nomēriet abas pēdas un pie lielākās pieskaitiet 0,5 cm.
Ja izvēlētais modelis, izmērs vai krāsa neatbilst, jūs varat atgriezt nevalkātus apavus 365 dienu laikā.
► Kā kopt iegādātās preces?
Kopšanas informācija ir norādīta produkta lapā sadaļā “Kopšanas instrukcijas”, kā arī uz preces etiķetes.
Preču pieejamība
► Nav pieejams produkts, kuru vēlos iegādāties. Kā uzzināt, kad tas atkal būs pieejams?
Piesakieties brīdinājumam – mēs nosūtīsim jums e-pastu, tiklīdz prece būs atkal pieejama.
Atveriet vēlamā produkta lapu, izvēlieties izmēru un krāsu, ievadiet savu e-pastu un nospiediet “Paziņot”.

Atgriešanas garantija
Nederīgas preces varat atgriezt 365 dienu laikā (ja pasūtījums veikts no 2025-08-11) vai 30 dienu laikā (ja pasūtījums veikts līdz 2025-08-11).

Ātra piegāde
Ātra piegāde 1-3 darba dienu laikā uz pakomātu un norādīto adresi.

Bezmaksas piegāde
Bezmaksas piegāde uz pakomātu vai norādīto adresim ja pirkuma summa ir lielāka par 70 EUR

Oficiālais pārstāvis
Mēs esam oficiālais KEEN zīmola pārstāvis Lietuvā, Latvijā un Igaunijā, tāpēc varam jums piedāvāt plašāko KEEN apavu klāstu.
